Veelgestelde Vragen
Retourneren bij Silkamsterdam
Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten hangen af van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat je het artikel hebt ontvangen. Er gelden echter enkele voorwaarden voor het retourneren:
Je kunt het artikel alleen retourneren als:
● De retourtermijn nog niet verstreken is;
● Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten;
● Het product nog niet gebruikt is.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
We accepteren betalingen via iDeal, Bancontact, Creditcard en Klarna. Als je niet zeker weet of je betaalmethode wordt geaccepteerd, volg dan de stappen op de betalingspagina om alle mogelijke opties te bekijken.
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus 100% veilig.
Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Dat is niet de bedoeling! Stuur een mailtje met je volledige naam en e-mailadres naar info@silkamsterdam.nl. We helpen je graag en zo snel mogelijk verder.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar info@silkamsterdam.nl. Vermeld in je mail:
- Je naam;
- Je bestelnummer (bijv. #0000), zoals vermeld in de bevestigingsmail;
- De reden waarom je de bestelling wilt annuleren.
Ons team helpt je graag verder!